Krémy na pleť jsou dle mého názoru denní rutina každé ženy, když se ráno probudí, opláchne si obličej a před líčení (pokud se líčí) si nanese na svou pleť ten či onen krém, který vyhovuje jejími typu pleti. Není to snad pravda nebo není to i Vaše denní realita?
Je jen těžké s dopátrat toho, kdy vznikla tato rutina, ale hádala bych, že mnoho z nás se s krémy setkala už na střední škole. A jak tak stárneme, nebo jinak šetrněji řečeno zrajeme, tak přecházíme na různé značky krémů, a hledáme ten pravý, ten skutečně odpovídající našim požadavkům na co nejdokonalejší vzhled, ale i zdraví naší pleti.
S kvalitními přípravky se v dnešní době setkáme skutečně ve velkém počtu a rozmanitém zastoupení, ale abychom se nestali obětí reklamy, to už jde trochu hůře.
Proto, když se bavíme o krémech Shiseido je řada z nás ještě neobeznámena s touto značkou, protože se jedná nejen o velmi kvalitní světovou značku, ale i u nás dosud nikterak zvlášť propagovanou.
Kosmetická značka Shiseido
Co tedy o značce Shiseido potřebujete vědět, aby jste propadly jejímu kouzlu? Historie značky sahá až o nějakých 140 let zpátky, přesněji byla založena v roce 1872 v Tokiu. Z toho plyne, že jde o skutečně lety ověřenou a kvalitní značku, která má velký úspěch v zahraničí a k nám se už také dostává její kouzlo. Produkty Shiseido jsou synonymem pro slova, jako jsou krása, příroda, věda, umění. Moohli by jsme ji označit jako tzv. renesanční kosmetiku. Shiseido představuje kosmetické produkty vytvořené na zcela neobvyklé kombinaci farmaceutických produktů západního stylu a asijské tradice. Důkazem toho, že výrobky této společnosti byly velmi inovativní dokládají i první pudry, které firma vyráběla v tělové barvě. Je důležité zmínit, že do té doby se v Tokiu, tedy v Japonsku, vyráběly zásadně pudry bílé, které Japonky hojně používali, stačí si vzpomenout na Gejše.
Kosmetika Shiseido nejsou ale pouze pudry a pleťové krémy, ale i dekorativní kosmetika, které od nude ostínů sahá i do skutečně výrazných barev. Značka už od počátku má vlastní filozofii a ta zní: „Přispění k lidskému zdraví a dobrému pocitu.“
Co víc si od kosmetiky jen přát?